پیشنهادات و انتقادات مشاهده در قالب پی دی اف چاپ فرستادن به ایمیل
نوشته شده توسط مدیریت   
پنجشنبه ، 20 مهر 1391 ، 19:33

همراهان گرامی

شما می توانید هر گونه پیشنهادات و انتقادات خود را در قسمت نظرات این صفحه بیان کنید. توجه داشته باشید در صورتی که نوشتار شما نیاز به جواب داشته باشد حتما مشخصات کامل خود از قبیل پست الکترونیک را نیز ذکر فرمایید.

با تشکر فراوان

آخرین بروز رسانی مطلب در چهارشنبه ، 24 آبان 1391 ، 00:04
 

نظرات  

 
-2 #22 جعفریان 1393-12-06 14:29
از سرکار خانم حجتی به خاطر زحماتشان تشکر میکنم
نقل قول
 
 
-3 #21 فاطمه رنجبر 1393-11-05 02:44
از سرکار خانم سعادت نژاد به خاطر زحماتشون تشکر میکنم
نقل قول
 
 
-2 #20 پوریا عباسی 1393-09-24 12:44
از سرکار خانم دادوند به خاطر زحماتشون تشکر می کنم
نقل قول
 
 
+2 #19 جوکار 1393-09-11 16:30
سلام
فایلهای تکلیف که انجامشان اختیاری بود از کیفیت بسیار پایینی برخوردار بودند. بهتر است مثل تکلیف اجباری به صورت pdf تهیه شوند نه اسکن شوند.
از توجه تان ممنون.
نقل قول
 
 
0 #18 ندا 1393-09-05 15:58
باسلام وخداقوت به همه همکاران تلاشگر فرهنگی لطفا برای پیش ذبستانی ها کلاس آموزش برای مادران برگزار کنید که روش کارکردن با بچه بهتر بدانیم باتشکر فراوان
نقل قول
 
 
-4 #17 محمدامین صداقت 1393-08-26 11:52
ممنون از نرم افزارهایی که روی وبلاگ کلاس چهارم ابتدایی است.
نقل قول
 
 
-2 #16 مدیر دبستان دخترانه 1393-08-15 22:35
با سلام
لطفا اطلاعات وبلاگ و سایت را هر هفته به روز کنید . با تشکر
...........ا................
جواب
با برنامه ریزی انجام گرفته به روز رسانی وبلاگ ها سایت حداکثر هفتگی خواهد بود
نقل قول
 
 
0 #15 نوروزی 1393-07-23 15:41
با سلام
بنده درخواست دارم در خصوص زنگ تفریح بچه های پیش دبستانی حداقل به دو وقت 15دقیقه افزایش پیدا کند چونکه نه وقت استراحت کافی دارند ونه زمان کافی برای صرف میان وعده در ضمن بنظر میرسد توانایی گذراندن ساعت‌های کلاسی پشت سر هم را ندارند‌ که می‌تواند باعث از دست دادن اشتیاق رفتن به مدرسه شود از زحمات شما کمال تشکر را دارم
نقل قول
 
 
-4 #14 مادردانش اموز 1392-11-21 10:04
باسلام لطفامتن روانخوانی ومتن دیکته هردرس جدیدرا به بچه ها بدهیدوهمچنین نمونه سوالات ریاضی وفارسی.قابل توجه معلمین کلاسهای اول پسرانه
نقل قول
 
 
-1 #13 ستاره 1392-11-18 18:44
سلام پیشنهاد می کنم برای ارتباط بهتر اولیا و مدرسه یک پیج فیس بوک برای مدرسه علوی بسازید.
نقل قول
 

افزودن نظر


کد امنیتی
Refresh